Jag ville testa att möblera om lagom till nyårsafton.. så bordet i vardagsrummet med tillhörande 6 stolar fick byta plats med kökets runda köksbord. Dukade för barnen i vardagsrummet och för oss vuxna i köket.
 
Det jag kände efter ommöbleringen var att det kändes lite tomt ovanför matbordet i köket eftersom den lampan som ej fungerar togs bort.. så jag begav mig ut i skogen (läs bakom knuten) för att se om jag kunde hitta något intre4ssant vilket jaqg gjorde! Hängde upp grenen som jag hittade, dekorerade med lite glitterlim, minipumlor, kristaller och en ljusslinga av diskretare slag. På bordet blev det en tråkig pappersduk eftersom alla jag äger är för korta för det här bordet. lite guld- och silverstjärnor fick pryda duken med ljus av olika slag!
 
Lägg även märke till den fina vita amaryllisen som precis hann slå ut innan nyårshelgen!
 
 
 
 
 
 
 
nyårsdukning,

Liknande inlägg

2 kommentarer

Linnea

05 Jan 2016 04:43

Wow så snyggt! Hade lätt kunnat vara köpt i en inredningsbutik och kostat 500 kr!

Linnea

05 Jan 2016 04:43

Wow så snyggt! Hade lätt kunnat vara köpt i en inredningsbutik och kostat 500 kr!

Kommentera

Publiceras ej