Nu har det blivit en hel del godis, då känner jag mig inte så sund. Jag är svag för gosaker och speciellt efterrätter - försöker hitta bättre alternativ så som keso eller chiapudding med bär, smoothies med naturell kvarg och bär, mättande mellanmål, som håller sötsuget borta, men just nu vid påsk blev det mycket socker. Tänkte därför passa på att berätta lite mer om ett paket och produkter ni kan få beställa via mig:
 
C9 - CHANGE 9
För er som vill bryta dåliga vanor och komma igång med ett hälsosammare liv så har jag ett paket som är en kick-igång på 9 dagar! 9 dagar låter inte som mycket och det låter kanske overkligt, men det är många som klarar av det just för att det är 9 strikta dagar. Efter de här dagarna fortsätter du att välja nyttigare alternativ - självklart ditt ansvar, men när du kommit en bit på vägen är det med största sannolikhet lättare att fortsätta. Jag har läst och sett andra lyckas.

Läs och inspireras av Helenas enkla vardag  , här eller här
 
Paketet innehåller
Forever Aloe Vera Gel x2
Forever Ultra Vanilla x1
Forever Fiber x1
Forever Therm x1
Handbok x1
Måttband x 1
Paketet finns även med Forever Ultra i chokladsmak
 
F1 och F2
Är två fortsättningspaket med mer fokus på träning men även att fortsätta äta hälsommare. Dessa är på 30 dagar vardera så kör man alla tre paket är det på 69 dagar. I alla paket följer det med tips på hur du ska göra, vad du ska äta, samt proteinpulver, aloe vera-dryck mm. Vill ni veta mer så berättar jag gärna mer!
 
Så alla tre paketen är alltså på 69 dagar men många väljer att bara följa 9-dagarsprogrammet för att komma igång och klarar sedan av att lägga upp rätt kost och motion för att hålla vikten eller fortsätta vidare mot nya mål. 

Forever Ultra Vanilj & Choklad kan även köpas utanför paketet. Proteinpulver med vitaminer och mineraler. Maximalt med näring och minimalt med kalorier. Även de andra produkterna i paketetet går att köpa separat. 
 
Vill ni veta mer om produkter kontaktar ni mig personligen, på min facebooksida Julias Aloe Vera eller via min webbshop
 
 
 
 
 
 
C9, Forever, Forever FIT, Forever Living, change9, fitness,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej