Idag drog syrran med mig på bio. Min första tanke var.. Nej.. Men sen blev jag glad och efteråt ännu gladare. Jag slår nog rekord i att vara hemma och i att göra ingenting och sen efteråt, så känns det som att jag har slösat med tiden. Så då blir jag lite glad när någon drar med mig på något! Fröken S följde också med och en fika innan hann vi också med.

Innan jag lämnade hemmet såg jag mina fina barn leka med varandra. De brydde sig inte ens om att vi åkte utan var upptagna med att vara med varandra ❤️ Glad att dom har varandra och glad att jag har min syster. 


Se här på busungarna! Som slåss och kramas och drar nytta av varandra på alla sätt och vis ♥️ 
Har pyntat väldigt lite i år., tycker det här tipset från sköna hem såg rätt fint ut; 




Liknande inlägg

2 kommentarer

Linnea

25 Mar 2016 06:44

❤❤❤ Glad att du sa JA även om det kändes besvärligt :)

Linnea

25 Mar 2016 06:44

❤❤❤ Glad att du sa JA även om det kändes besvärligt :)

Kommentera

Publiceras ej